perjantai 29. marraskuuta 2013

Koulutusta.

Mun oli pakko viedä toi Emäntä kouluun, ku eihän se yhtään osannu antaa mulle herkkuja niin paljon ku mä tarviin. Vein sen semmoseen Taaperokouluun, missä emännät ja isännät opetetaan tavoille!!! Että tietävät, että niitä nameja ei sit säästellä vaan ne on tarkotettu parempiin suihin. Pääasia, että Emäntä oppii, mitä opetetaan, mutta mukava siel on myös nähä muita koirakamuja. Me ollaan kaikki melkein saman ikäsiä, mut mä oon kooltani kaikkein pienin (HÖH! vaikka mä painan jo 4,2 kg!). Suurimmat on amerikan akita ja briardi. Sit on isovillakoira ja pari muutakin rotua. Oppitunnin lopuksi saadaan vähän leikkiä ja on meillä aika vauhti päällä - ja aika usein mä kyl vaa juoksen niitten toisten ympäri, ku ne on yhessä kasassa enkä mä haluis jäädä isojen jalkoihin.

Tänään ei tosin mennä kouluun vaan illalla on leikkitunti, jolloin vain leikitään. Siellä ollaan kaikki samankokoiset karviaiset samassa aitauksessa.

Ette usko mitä mä eilen illalla haukuin!!! Hemmetti, ku Isäntä oli laittanu karmeen lippalakin päähänsä, ni enhän mä sitä tuntenu, ku se yhtäkkiä tuli tupaan. Mä päästin senpäiväsen haukku-ulinan, että Emäntäkin meinas lentää pers selälleen! Kyl mua sit vähä nolotti, ku sillä olikin Isännän ääni. Mutta se lippis oli KAUHEE!

2 kommenttia:

  1. Hahhahah, ei oikein voi sanoa, että kyllä koira koiran tuntee mutta jotenkin niin kuitenkin! Äitini meni kerran kanalaan pyhävaatteissa käymään pikapikaa, kukko oli riehaantunut ja käynyt äidin päälle...naama verisenä äitini talsi kanalsta pois ja olisi pitänyt lähteä kylään. Kukaan ei tiennyt, ettei kukko hyväksy eri vaatteita kuin vain totutut ruokkijan vaatteet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Ai kukkokin osaa olla noin tarkka. (Mulla on joskus ollut vain pari kanaa, joten kukoista ei ole kokemusta!) t: Mirva

      Poista