maanantai 2. joulukuuta 2013

Häirikkö.

Pakko tunnustaa, että oon käyttäytyny vähän tuhmasti! Mutta kun siel pentuleikkikoulussa on yks niin ihana cairnterrierityttö, jota mä niiiiin rrrrrakastan, että yritän astua sitä koko ajan!!! Mut sitähän ei suvaita ja mut laitettiinkin sitten isompirotusten pentujen kehään. Arvatkaa mitä siitä seuras? Kiusaajasta tulikin kiusattu, ku ne isot sitte hokas mut, pikku pirpanan, ni nehän lähti laumana jahtaamaan mua. Luulivat mua vissiin joksku pupuks, jonka voi pistellä poskeensa. Mä juoksin karkuun ja kiljuin, minkä kerkesin ja kyllähän ihmiset mut sieltä sitten pelasti. Pääsin takaisin omieni joukkoon, mutta sit ku yritin taas Ihanan tytön päälle, ni Ohjaajatäti ottikin mut kainaloon, eikä päästäny irti ennenku mä olin murinani lopettanu ja rauhottunu - siis ainakin viis minuuttia roikuin kainalossa. Jo tuli se Ihana tyttökin ihmettelemään, että mihin tää häirikkö joutu. Emäntä sai ohjeet, että heti ku aion astua, mut pitää keskeyttää - ja ku mä tottelen, ni pitää kehua kauheeeeeesti ja antaa namia naamaan. No, niinhän se Emäntä sitte teki ja mä huomasinkin, että olikin aika kiva olla kehuttavana ja varsinkin ku tulee namia ihan solkenaan. Aloin huomata muitakin kavereita ja ryhdyin niitten kanssa leikkimään, ku, -aatelkaa- siitäkin sai kehuja ja nameja. Ihmeellistä!!! Ens kerralla mä aionkin olla kiltti poika!!! (PS. Kotona multa otettiin mun parhaat lelut pois!!! Mulla oli ihana pehmonen peti ja ihana karvakoirakaveri, joita mä kans tykkäsin nykyttää. Ne pantiin multa piiloon!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti