maanantai 16. joulukuuta 2013

Peikonpojasta prinssiksi.

Tässä mä oon aamuisen pesun ja föönauksen jälkeen. Kattokaa mikä peikonpoika!

...ja mikä Prinssi musta tuli, kun Arja-täti trimmasi!!! (Huomatkaa ponnari!)

Mähän siis en anna Emännän itte trimmata. Se kyl haluis, mutta mä oon (kuulemma) liian villi ja yritän koko ajan nuolla sitä leikkuukonetta. Niinpä Emäntä pelkää, että multa lähtee kielikin karvojen mukana, joten se vei mut Arja-tädille.  Emäntä kävi asioilla sillä välin ja musta oli tullut tämmöinen prinssi sillä aikaa. Ja täti kehui kovasti kuinka kiltti olin!!!

(Sorry vaan, ku näitten kuvien taso on mitä on. Kännykällä napsittuja, ku oikea kamera on edelleen hukassa - varmaan kadonnut lopullisesti!)

1 kommentti:

  1. Olet sä vaan söpö. Mutta minä tykkään tuosta ekastakin kuvasta, muistutat vähän leijonaa :)

    VastaaPoista