maanantai 11. marraskuuta 2013

Kiva päivä.

Eilen oli joku isänpäivä ja se olikin aika vauhdikas päivä. Ei paljon ehtiny levätä, joten tuli kova väsy. Tässä on kuva siitä, ku mä lepään sen jälkeen ku vieraat oli lähteny:
Vieraiden jälkeen väsähtäneenä
 Meillä kävi kivoja vieraita, mutta kaikista ei otettu kuvia. Minä tykkäsin eniten Tuiskusta, Noelista ja Lukaksesta. Tuiskun kans peuhattiin sisällä ja ulkona niin paljon ku Tuiskua vain huvitti. Mä oisin jaksanu enemmänkin, mutta eihän tuo aikuinen jaksa :(  No, mut se olikin jo ollut tokokisoissa ensin, joten siltä oli jo puhti vähä pois. Oli se saanu palkinnonkin, jonkun lelun ja korvan. KORVAN???
Tuiskusta ei nyt tullut otettua yhtään kuvaa, mutta tässä me pikkusimmat pojat ollaan Emännän kainalossa. Noel ja mä. (Emäntä pitää visusti Noksun kättä poissa mun naskalihampaiden läheltä, kuten huomaatte.)
Noel, Emäntä ja minä (Fiksu!)
 Mä oon ahkera poika tuulettamaan erilaisia vaatekappaleita. Heti annan niille kyytiä, jos saan napattua suuhuni. Tässä mä annan kyytiä Emännän pipolle, samalla ku E yrittää ottaa kuvaa kolmesta oravasta, jotka juoksevat männyssä. Ei se niistä mitään kuvaa saanu, mutta ei meinannu saada minusta ja pipostakaan, kun viiletin ympäri pihaa. (Mitäs pudotti pipon maahan!!!)
Minä ja pipo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti