keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Toinen tihutyöni.

...ja Emäntä "kiittää"

9 kommenttia:

  1. Nyt Anneli-täti heristää sormea !
    Tuo ei ollut nätisti tehty :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opinpahan pitämään tärkeät tavarat lukkojen takana. (Melkein 2 tuntia meni ennenkuin sain langan selvitettyä ja pudonneet silmukat puikolle.)

      Poista
  2. :) Meillä tuota tekee Spede ja Säde...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mutta vikahan ei ole lapsissa vaan meissä, jotka jätämme "vaaralliset" tavarat lasten (ja eläinten) saataville ;)

      Poista
  3. Moi Fiksu, veljesi Sorbitol's Fiksu Falle täällä tervehtii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau! eiku: HAU HAU!!! Tosi mukavaa, että sinustakin kuulee. Oletkos sä paljon mua isompi nykyään? Mä olin tänään rokotuksessa ja painoin 4,2 kg. Terv. Fiksu

      Poista
    2. Moikka Veljet,
      Siskonne Elsa eli Sorbitol's Fiksu Flinga täällä moi :)

      On kyllä kiva lukea velipojan edesottamuksia, hurjasti samoja touhuja harrastetaan. Tosin mun Emäntä on ollut tänä syksynä niin kädet täynnä töitä ettei ole edes kutimia ehtinyt levitellä ympäriinsä, johtuukohan se osaksi minusta?

      Mä oon ihan ruippana ainakin tähän Fiksu-veljeen verrattuna, painoa oli viime viikon rokotuksessa vasta 3,3kg. Emäntä kyllä oli varma että painan enemmän mutta se oli varmaan tämä massiivinen turkkini mikä hämäsi. Kuullaan taas ja olkaahan ihmisik...koiriksi!

      t. Siskonne Elsa :)

      Poista
  4. Yhtään kudinta en ole omasta kotoani löytänyt, mutta pipon tupsuja pari. Ne ovat, veljeni, maistamisen arvoisia. T. Tenho

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, kai sä huomasit, että kyllä mäkin pipojen päälle ymmärrän ;) Aika kauan Emäntä sai jahdata, että sai pipon pois hampaistani. T: Fiksu

      Poista