maanantai 24. helmikuuta 2014

Kiipelissä

Voi rähmä, mitä tapahtui! Jäin pahasti kiipeliin!!! Mulla oli panta kaulassa tuvassa ja Emäntä kävi laittamassa koneellisen pyykkiä narulle alakerrassa. Sillä välin mä olin taiteillut oman etukäpäläni läpi siitä kaulapannasta, joten se panta kiristi aika ilkeesti niskaa kun se meni tiukasti mun niskan yli kainaloon. Jouduin seisomaan kolmella jalalla ja oli aika tukala olo :(      Onneks Emäntä huomas tilanteen nopsasti (enkä ollut yksin kotona! Tosin: yleensä, jos mut on jätetty yksin kotiin, on panta jätetty kokonaan pois kaulasta - ja tästä lähtien mulle EI IKINÄ jätetä pantaa kaulaan lenkin jälkeen!) No, Emäntä yritti ensin taivuttaa mun kyynärpäätä takaisin sen pannan läpi, mutta kyllä se oli mahdoton tehtävä. Niinpä huudettiin Isäntä apuun tuomaan Emännälle sakset. Ja jollain ihme konstilla Emäntä sai ne sakset kuitenkin mahtumaan mun niskan ja pannan väliin, että sai pannan poikki - ja mä pääsin pälkähästä!!!  Nyt käytetään lenkillä sit valjaita, jotka riisutaan heti sisälle tultua. Ja tuon katkaistun pannan Emäntä kyllä saa korjattua ja sitä voi sitten vielä käyttää, mutta vain lenkillä.

Tässä se kovan onnen kaulapanta.


Terv. Fiksu (ko?)

1 kommentti:

  1. Voi kamalaa mitä voi sattua :(
    Mutta onneksi emännälläsi on hyvät refleksit ja tajusi nopsaan tilanteen vakavuuden.
    Parempaa viikkoa sinulle ja emännällesi myös ♥

    VastaaPoista