lauantai 8. helmikuuta 2014

Tikut ristissä Emännän kanssa.

Tuli täs vähä riitaa Emännän kanssa. Hittolainen, ku mä oon sitä mieltä, että pikkunen puolivuotias villakoira SAA maata keskellä keittiön pöytää. Arvatkaas vaan, mitä mieltä Emäntä on. No, sen mielestä EI SAA!!! Emännän ollessa naamaansa pesemässä, mä vallotin keittiön pöydän ja makasin siin tyytyväisenä (suljetun) hunajapurkin viekussa. Mut Emäntä ku mut huomas, ni emmä sanoista saanu selvää, mutta jotain karjumisen ja kiljumisen ja muun negatiivisen välistä se oli ja se HYÖKKÄS mun kimppuun ja nosti alas, vaikka mä tosiasiassa yritin aikalailla vastustaa - mut ei siin mikään auttanu, lattialle mä jouduin. Ja heti piti käskystä istua ja maata ja kiertää ja ja ja...kaikkee muuta sellasta, että mä ymmärtäisin, että täs huushollis tehään niinku E. sanoo, eikä niinku pikkunen kullannuppu tahtois. Viik viik!
Terkuin, Fiksu (Emännän mielestä kyllä Pöljä!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti