tiistai 30. kesäkuuta 2015

Rohtuuko koiran huulet?

Juu,
mutta Emäntä ei yhtään tykänny, ku "lainasin" sen huulirasvaa. Kauheesti ärjyen se tuli mua kohti ja möykkäs, että et kyllä sitä riko!!! Mähän juoksin karkuun pöydän alle ja narskuttelin sitä rasvaputkiloo hampaissani, ku siitä kuului niin kiva ääni. (Eihän Emäntä muuten ois hoksannutkaan, että otin sen huulirasvan, jos se ei ois naksunu niin kivasti!) Ihan säpäleikshän mä sen putkilon sain, mutta Emäntä oli kyl aika näppärä, ku nappas sen sisällön -sen rasvan- talteen. Kyllä se näkyy sillä vieläkin huuliaan rasvaavan, vaikka kyllä siihen tuli muutama hampaanjälki minultakin ;)

ENTÄS SYÖKÖS KOIRA KANGASTA?

No ei!
Vaikka Emäntä yrittää sitäkin syöttää.
Oltiin ihan normilenkillä ja Emäntä aina välillä antaa mulle namia. Ku oon kiltisti ku tulee vaikka auto tai mopo vastaan. No, sit tuli auto ja Emäntä törkkäs mulle namia suuhun. Oltiin ihan hölmistyneitä kumpikin ku mulla oli kangastilkku hampaiden välissä ja Emäntä hämäänty, ku mul oli sininen kieli. Sit se tajuskin, että sehän olikin pikkupala sinistä pellavakangasta, joka oli jääny sen taskuun, ku se tilkku oli kaupassa värimallina vetoketjua varten. Semmosta namia yritti mulle syöttää!!! Mut eihän se meinannu sitä saada multa pois, ku mä aattelin, että pidän sen itelläni, ku kert sain. No, luovutin sen sit lopulta, ku näytti siltä, että Emännältä menee pissa housuun, ku se nauro niin hirveesti ;)

Terv. Fiksu, Emäntääkin fiksumpi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti