tiistai 2. kesäkuuta 2015

Emännän tyhmyys

Ei kyl paljoo järjen valo säteile Emännällä - tai sit se on vaan pirun laiska! Täs pari viikkoo sitte mulle tuli pissahätä keskellä yötä ja yritin herättää Emäntää (ja vähä Isäntääkin) kävelemällä niitten päällä ja nuolemalla naamaa, mut ne vaan komensi, että nyt nukutaan! Eihän mun sit muu auttanu ku käydä kusasemassa matolle ja jatkaa sitte nukkumista. Kyllähän Emäntä aamulla huomas tyhmyytensä, mutta oppiko se mitään? EI!

Viime yönä mulle tuli erilainen hätä ja yritin taas Emäntää hereille. Tallustelin päällä ja nuolin naamaa ja niskaa ja käsiä ja mitä sain aikaan: Nuku nyt-komento vain kuului. No, en kai mä voinu nukkua, ku oli hirvee paskahätä!!! Kävin sit keittiössä kakkimassa ja tulin nukkumaan niinku käsky kävi. No, aamulla sit Emännällekin totuus valkeni ja kuulin, kun se sano Isännälle: "Seuraavalla kerralla on kyl pakko lähtee Fiksun kans ulos keskellä yötä, jos se herättää."

Mä en kyl oo niin varma, viittinkö enää vaivautua herättelemään...

terv. Fiksu, The Hätänen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti