lauantai 25. tammikuuta 2014

Temppuilua.

Nyt mul ei oikein oo mitään tempauksia kerrottavana. En ole oikee keksiny mitään jäynää. Emäntä on eliminoinu kaikki kivat jutut pois, kohta on koko kämppä ihan tyhjä!!! Tyynyt on viety. Pehmolelut on viety. Kengät ja tossut on viety. Kaikki sukat ja hanskat on viety. Kohta taitaa lähtee toi seinävaatekin; se on ainut johon mä viel sillontällön hampaani isken. Mutta Emäntä taitaa ajatella, että sitä ei sentään voi ottaa pois, ku sit näyttäis huusholli ihan autiolta. On sentään pöytä ja tuolit ja sänky saaneet olla paikoillaan - vaikka kyllä mä  joskus  yritän vähän niitäkin jyrsiä. Onneks mä kyl sitte aina saan jonkun terveellisemmän jyystettävän - tai sitte Emäntä alkaa opettaa mulle uusia juttuja. Mä oonkin innokas oppimaan. Välillä pitää vähän päätä keikutella, ku en heti hoksaa mitä se millonkin tarkottaa. Aika nopsaan opin kyllä. Viimeaikaisista tempuista kaikkein hauskin on juosta kahdeksikkoa Emännän jalkojen ympäri. Vaikka Emäntä kyl taitaa tykätä eniten tempusta, jonka nimi on "mene koppiin".  Se nauraa ihan kippurassa, ku mä syöksyn koppiin ja teen siel u-käännöksen ja jään oottamaan namia. Tänään opeteltiin uus leikki: "tuolille, alas, tuolille, alas". Se on semmonen "rata" jossa on kaksi tuolia peräkkäin ja niitten välissä sen verran tilaa, että pääsee hyppäämään alas - ja taas ylös toiselle tuolille. Jipii, kyllä mulla vauhtia riittää!
Terveisin
Fiksu
PS. Eilen olin vaa'alla ja painan nyt 5,8 kg. Eli nyt saavutin edeltäjäni Rexin painon, joka oli painavimmillaan juuri tämän painoinen. Musta tuleekin isompi, häh-häh-hää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti