keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Mihinkäs mä oon hävinny?

No, en kyl mihinkään!!!
Emäntä vaan on niin laiska, ettei saa muutamaa sanaa näpyteltyä!!!

Oishan tota kerrottavaa vaikka kuinka paljon, mutta...mutta...mutta...
Pitäs vissiin opetella itte näpytteleen. Mutta EN ALA, se ei ole koiralle sopivaa puuhaa.

Sen sijaan mä mielelläni hauskuutan vieraita sirkustelemalla. Juhannuksena oltiin mökillä ja mä näytin vieraille kuinka mä esim. pujottelen Emännän jalkojen välistä, kun se kävelee. Tai kuinka mä tanssin. Tai kävelen kahdella jalalla. Tai kättelen. Tai istun, seison ja makaan käskystä.  Yms. mille yleisö nauraa kippurassa.

Mä kyl yritän saada Emäntään vähän virtaa, että se jaksais kertoilla mun touhuista vähän useemmin.
Mut tällä kertaa se ei kerkee enempää. Murrrrr!!!

t: Fiksu

3 kommenttia:

  1. :) - koita ymmärtää emäntää, ei aina vaan ehdi kirjotteleen! Ja taitaa moni entinen bloggaaja olla tuolla veispuukin/twitterin tms. puolella aika paljon.

    VastaaPoista
  2. No niinpä!!! Kiitos Tuula, ku puolustat emäntää! Nyt tää emäntä keksikin uuden konstin lisätä kuvia, joten (iiiik!) ehtiskösän edes kuvan laittaa silloin tällöin. "Hurja Metsästäjä"- kuvan liittäminen nyt ainakin onnistui hyvin!

    VastaaPoista