torstai 24. maaliskuuta 2016

Koirako vaihtunu???

Hah,
Emäntä luulee, että mä oon vaihtunu joksku toiseks koiraks! Mut se on kyl ihan väärässä. Mä oon ihan sama Fiksu ku ennenki, mut homma on niin, että mä kyllästyin siihen, ku Emäntä on ainaki viikon ajan kävelyllä pysähtyny JOKA KERTA, ku mulla vähä hihna kiristyy. Mä sit eilen aamulenkil kokeilin kävellä SAMAAN tahtiin Emännän kanssa, ni -kappas vaan- Emäntä ei pysähtyny kertaakaan! Se vaan haukko henkee ja kehu mua ja päivitteli, että oon ihan eri koira! Iltalenkillä tein saman jutun: en vetäny!!! Tässä vaan mietin, että pitäsköhän jatkaa samaan malliin. Voisin kyl piruuttani koittaa taas vähä kiristää hihnaa ja kattoo meneekö Emännällä stoppi-vaihde päälle. Melkeen arvaan, että menee !!!

Terv. Fiksu & The Löysä Hihna

PS. Missä viipyy mun kuvat täältä??? Pöh, Emäntä on kuvannu ihan muita juttuja viime aikoina, mutta kovasti se on lupaillu, että JOSKUS täytyis muakin kuvata - tosin nyt oon taas jo Arjan käsittelyn tarpeessa, vaikka tässä välillä olinkin ihan nätti ;)

1 kommentti:

  1. Sinä vaan olet niin fiksu, mutta ei se emäntä heti sitä tiedä, että olet tajunnut kulkea vetämättä :)

    VastaaPoista